Sabtu, Jun 07, 2008

PEMIMPIN HEBAT-HEBAT

Ini sebagai renungan untuk mereka-mereka yang nak melompat parti. Kalau tidak ada ketokohan baik tak payah le...Mereka cari bekas-bekas orang hebat, "tokoh-tokoh"....supaya nampak gah di mata, tapi di hati hanya TUHAN yang tahu..kebanyakannya bekas kakitangan kerajaan.Kenapa la jadi macam ni...

Tokoh-tokoh terkenal dilantik MPT ......


Penulis:RAHSIA
Fri | Jun 06, 08 | 1:20:59 pm MYT
KUALA LUMPUR, 6 Jun (Hrkh) - Parti...... selesai melantik lapan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) parti itu baru-baru ini dan pada 8 Jun akan datang mesyuarat pertama MPT baru akan diadakan.
Demikian diumumkan oleh Setiausaha Agungnya Dato ...........
Di antara mereka yang dilantik ialah bekas Presiden Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) Dr Mohd Noor Manuti yang bertindak selaku Penyelaras Dasar Parti.
Manakala bekas Presiden Kesatuan Guru-Guru Melayu Malaysia Barat, Cikgu Nordin Hj Mahmud merupakan penyelaras kepada bekas guru-guru Melayu bagi pihak parti.
Selain itu turut dilantik ialah bekas Pengerusi Perhubungan Negeri Kelantan, Nik Mahmood Nik Hassan, Presiden Kongres Kesatuan Sekerja Malaysia (MTUC) Syed Shahir Syed Mohamud, Ahli Dewan Undangan Negeri Selangor, Dr Xavier Jayakumar, Timbalan Pengerusi Perhubungan Negeri Selangor Hee Loy Sian, bekas Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi dan Ahli Lembaga Disiplin Parti Dato Yeop Adlan, dan bekas Timbalan Setiausaha Agung Low Chee Chong.
Dalam pada itu, ........... juga mengalu-alukan kemasukan ahli baru, bekas Timbalan Presiden Dewan Perniagaan Melayu Malaysia, Dato' Dr Mohd Adam Harun yang kini memegang jawatan Naib Ketua Bahagian Tumpat Kelantan.
Turut dialu-alukan, kata ......... penyertaan bekas Timbalan Ketua Bahagian UMNO Mentakab, Dato Mat Lazim Derani.
"Dengan adanya suntikan tenaga baru ini dan berbekalkan pengalaman dan komitmen mereka akan memantapkan lagi agenda pemerkasaan parti di semua peringkat demi meneruskan perjuangan menegakkan keadilan untuk semua rakyat di Malaysia," kata ........
Komen - Tak payah le. Politik ni penuh tipu daya
- mns _

Tiada ulasan:

ABLEWISE

AdBrite

Your Ad Here
MoreNiche Affiliate Program