Sabtu, Jun 07, 2008

Tun Dr. Mahathir keluar dari Umno

Ini satu lagi berita dan kenyataan yang jelas menggambarkan pendirian PEMIMPIN yang dilaung-laungkan untuk menerajui negara. Setiap isu dijadikan bahan untuk menyulitkan suasana negara.

20 Mei 2008 Keputusan Tun Dr. Mahathir untuk keluar dari Umno hari ini mencerminkan krisis Umno yang kian merosot, di mana pemimpin saling berebut dan bercakaran, manakala rakyat semakin tidak terbela. Komen-Yang berebut dan bercakaran tu orang-orang luar parti. Orang dalam parti saya nampak ok saja. Rakyat tidak perlu bimbang sebenarnya. Yang perlu dibimbangkan ...AMAT DIBIMBANGKAN .. apabila DEB nak dihapuskan..mana hak orang Melayu?
Masalah dalaman Umno semakin parah dan jelas tiada harapan untuk pulih. Walaubagaimanapun, kita mesti mengelakkan dari terperangkap dengan agenda peribadi untuk menggantikan pemimpin yang lemah dengan pemimpin yang rasuah.
Komen-SIAPA YANG MEMPUNYAI AGENDA PERIBADI...SIAPA??
Memandangkan masalah dalaman Umno yang semakin merudum, semua rakyat Malaysia yang prihatin dengan kestabilan, kemajuan dan perpaduan masa depan negara dijemput menyertai KeADILan dan Pakatan Rakyat untuk merealisasikan visi bersama untuk bersatu demi memulihkan Malaysia.

Tiada ulasan:

ABLEWISE

AdBrite

Your Ad Here
MoreNiche Affiliate Program